Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Διάσημος παρουσιαστής του Καναδά είναι Έλληνας

Είναι ο πιο διάσημος παρουσιαστής του Καναδά και είναι Έλληνας. Ονομάζεται Τζορτζ Στρουμπουλόπουλος και έχει καταφέρει να τον θυμούνται απ’έξω και το όνομα και το επίθετό του. Από το πλατό του καθημερινού talk show, που αποτελεί την ναυαρχίδα του δικτύου CBC έχουν περάσει σπουδαία ονόματα όπως η Χίλαρι Κλίντον, η Αριάννα Χάφινγκτον, ο μπασκετμπολίστας Λεμπρόν Τζέιμς και ο ηθοποιός Κλιντ Ίστγουντ.

Τι λέει όμως ο ίδιος για την εκπομπή του, το επίθετό του, για την Ελλάδα και τον τρόπο που μεταδίδονται τα ελληνικά γεγονότα στον Καναδά αλλά και για το τι λέει ο ίδιος για την κρίση στην Ελλάδα;

Κεφάλαιο Ελλάδα

Η γιαγιά μου και ο παππούς μου, από τον οποίο πήρα το όνομά μου, ήταν Έλληνες από την Αλεξάνδρεια και μεγαλώνοντας πλάι τους, έμαθα πολλά για την Ελλάδα, την Ιστορία τους και την Μυθολογία, τα οποία προσπαθώ να μοιράζομαι με το κοινό.

Για το όνομά του και την συνήθεια πολλών να το αλλάζουν όταν γίνουν γνωστοί

Πολλοί αλλάζουν το όνομά τους αλλά δεν ήθελα να το κάνω εγώ. Μεγάλωσα στο Τορόντο , μια πόλη ανοιχτή στην πολυπολιτισμικότητα όπου δεν ένιωσα ποτέ άβολα για την καταγωγή μου. Η αλήθεια είναι πως στα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα μου πρότειναν να το κοντύνω, το σκέφτηκα και κατέληξα ότι μου αρέσει όπως είναι.

Πως μεταδίδουν τα ξένα μέσα την κρίση στην Ελλάδα

Η αντίληψη που επικρατεί στα κανάλια μέσα για το τι ακριβώς συμβαίνει είναι λανθασμένη. Με εκνευρίζει που δεν δίνεται η δέουσα σημασία στο γεγονός ότι η κρίση δεν είναι «ελληνική» αλλά παγκόσμια.

Τι απαντά ο ίδιος όταν τον ρωτούν για την κρίση στην Ελλάδα;

Με τους Έλληνες που έρχονται στην εκπομπή όπως ας πούμε την Αριάννα Χάφινγκτον, τον Ζακ Γαλιφιανάκη, ή την Ολυμπία Δουκάκη κοιταζόμαστε σαν να λέμε « Θεέ μου, πόσο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράγματα;»

Αλλά στους περισσότερους προσπαθώ να εξηγήσω ότι η κατάσταση είναι πολύ πιο πολύπλοκη από αυτό που νομίζουν. Ότι το πρόβλημα δεν είναι η Ελλάδα και ότι η χώρα τους μπορεί να είναι η επόμενη….

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...