Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Τα κατάφερε: Έλληνας master chef θα μαγειρεύει για τον Μπαράκ Ομπάμα


​Εγκατέλειψε την Ελλάδα για την Αμερική με στόχο να καταφέρει να περιηγηθεί, κάποια στιγμή, στους επιβλητικούς χώρους του Λευκού Οίκου. Ο 26χρονος Χρήστος Μπισιώτης, έξι χρόνια μετά την άφιξή του στην Αμερική, κατάφερε να υλοποιήσει το παιδικό του όνειρο. Ο όμορφος Έλληνας θα είναι ένας από τους master chef των event της προεδρικής οικογένειας, καθώς θα ετοιμάζει τις σπεσιαλιτέ του για τους εκλεκτούς καλεσμένους της. 

«Από παιδί μού είχε καρφωθεί στο μυαλό να βρεθώ στην κουζίνα του Λευκού Οίκου και να μαγειρέψω για τον πρόεδρο, την οικογένειά του και -γιατί όχι- και για τους υψηλούς καλεσμένους τους. Μου είχε γίνει έμμονη ιδέα. Ώσπου μια μέρα είπα στον εαυτό μου: πήγαινε και ό,τι γίνει» υποστηρίζει.

Τα Χριστούγεννα του 2007 έφυγε από την Ελλάδα με μοναδικά χρήματα στην τσέπη του τον τελευταίο μισθό που είχε πληρωθεί από το εστιατόριο όπου δούλευε. «Δεν ντρέπομαι να πω πως το πρώτο μου βράδυ στη Νέα Υόρκη το πέρασα σε παγκάκι στο Astoria Park. Ήταν η μέρα των Χριστουγέννων. Θυμάμαι ήθελα να κλάψω, αλλά κρατιόμουν. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου πως ένα μέρος του ονείρου μου μόλις είχε πραγματοποιηθεί με τον ερχομό μου στην Αμερική, και ότι όλα τα υπόλοιπα απλώς ήταν στο χέρι μου για να γίνουν» εξομολογείται.

Tα prive party στη Νέα Υόρκη και οι διάσημοι

«Το 2009 δούλεψα σε ένα μαγαζί, στο “Edition Bodroom”, που βρίσκεται στο Broadway». Εκεί ο Χρήστος ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με όλη τη λάμψη και την γκλαμουριά που έχει να επιδείξει η Νέα Υόρκη, αφού άρχισε να μαγειρεύει για πολλά διάσημα πρόσωπα που τρελαίνονταν να δοκιμάζουν γεύσεις δικής του δημιουργίας. «Αναλαμβάναμε και διοργανώναμε πολλά prive party για πολλoύς celebrity, όπως τον Αντόνιο Μπαντέρας και την Τζένιφερ Λόπεζ. Εγώ ετοίμασα τα πάντα για τα τεσσαρακοστά γενέθλια της Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία ξετρελάθηκε με όλα όσα της είχαμε ετοιμάσει. Έμαθα πολλά πράγματα εκεί, ενώ δέχτηκα πολλά συγχαρητήρια από τους επωνύμους που μαγείρεψα για εκείνους, όπως την Πατρίσια Φιλντ».

Το  super event που του άνοιξε τον δρόμο…

Του δόθηκε η ευκαιρία να μαγειρέψει σε ένα μεγάλο φιλανθρωπικό event στο οποίο επίτιμος καλεσμένος του ήταν ο πρώην πρόεδρος της Αμερικής Μπιλ Κλίντον. «Ετοιμάσαμε ένα event μέσα σε golf club. Επίτιμος καλεσμένος μας ήταν ο Μπιλ Κλίντον, ο οποίος ήρθε, δοκίμασε το φαγητό μας και του άρεσε πάρα πολύ. Είχαμε κάνει μια παραλλαγή του αμερικανικού hot dog με το οποίο ξετρελάθηκε. Έμεινε κοντά μας αρκετή ώρα, δέχτηκε να φωτογραφηθεί μαζί μου, ενώ μου έκανε και μια σημαντική πρόταση, μέσω του βοηθού του, να αναλάβω ένα event που ήθελε να κάνει για το γραφείο του».

«Βρέθηκα πάρα πολύ κοντά και στο γραφείο του Μπαράκ Ομπάμα, αλλά λόγω κάποιων προβλημάτων που προέκυψαν δεν κατάφερα να τον δω από κοντά. Δέχτηκα και μια σημαντική πρόταση για μένα και την καριέρα μου, αφού από εδώ και στο εξής στα event που θα γίνονται μέσα στον Λευκό Οίκο θα είμαι ένας από τους σεφ που θα μαγειρεύουν».

Ο κήπος της Μισέλ αλλά και η Ελλάδα

Ο  Χρήστος είχε την ευκαιρία να βρεθεί και στον κήπο με τα βιολογικά λαχανικά που έφτιαξε η πρώτη κυρία της Αμερικής, Μισέλ Ομπάμα. «Η οικογένεια λατρεύει την υγιεινή διατροφή, και αυτό φαίνεται και από τον εξαιρετικό κήπο που έχει δημιουργήσει η Μισέλ Ομπάμα στους εξωτερικούς χώρους του Λευκού Οίκου. Από τα λαχανικά αυτά τρέφεται η οικογένεια και το προσωπικό, φυσικά. Η Μισέλ είναι η πρώτη κυρία της Αμερικής που ασχολήθηκε με τον κήπο και αυτό την κάνει ξεχωριστή».

Το μήνυμά που στέλνει στην Ελλάδα

«Μου αρέσει να ονειρεύομαι, γι' αυτό και προτείνω σε όλους τους νέους στην Ελλάδα να μη σταματούν να δουλεύουν για ένα όμορφο αύριο, να μην απογοητεύονται ποτέ και πάντα να ελπίζουν για το καλύτερο, το οποίο δεν θα αργήσει να έρθει».

Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...