Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Τέρι Μαράτος: A Greek in the City

Εσπασαν το ελληνικό box office για άλλη μία φορά οι τέσσερις διάσημες κοσμοπολίτισσες της δημοφιλέστατης σειράς «Sex and the City» στην πρεμιέρα της δεύτερης ταινίας τους πριν από λίγες ημέρες. Καλή αφορμή για την «Espresso της Κυριακής», που συνάντησε τον Τέρι Μαράτο, τον Ελληνα ηθοποιό που έκανε ένα αξέχαστο πέρασμα από τη σειρά. Πρόλαβε μάλιστα να φλερτάρει -ως γνήσιος Ελληνας- τη «Σάρλοτ»! Περισσότερες λεπτομέρειες ακολουθούν...

- Πώς ήταν η εμπειρία να παίξετε στη δημοφιλή σειρά «Sex and the City»; Μετακόμισα στη Νέα Υόρκη όταν ήμουν πιο μικρός. Εκανα πολύ θέατρο με έργα avant-garde. Αλλες φορές είχαμε εκατό ανθρώπους κοινό και άλλες φορές μόνο τρεις! Επειτα από δυο - τρία χρόνια είπα στον εαυτό μου «πρέπει να αρχίσεις να βγάζεις χρήματα! Η Νέα Υόρκη είναι μία πολύ ακριβή πόλη και πρέπει να επιβιώσεις». Ετσι απέκτησα μάνατζερ, η οποία δεν μπορούσε να μου βρει κανέναν άλλο ρόλο εκτός από τη σειρά «Sex and the City». Πέρασα τέσσερις φορές από οντισιόν μέχρι να πάρω τον ρόλο. Κάθε φορά που πήγαινα στην οντισιόν ήταν παρόν και ο Μάικλ Πάτρικιν, ο δημιουργός του σόου. Ηταν πολύ ευγενικός μαζί μου και μου έλεγε διαρκώς «κάτι θα βρούμε για σένα». Δεν είχα συνειδητοποιήσει ακόμα πόσο σημαντική ήταν αυτή η σειρά, παρ’ ότι ήταν ήδη επιτυχία. Αφού πέρασα τέσσερις φορές από οντισιόν, αποφάσισα να παρακολουθήσω ένα επεισόδιο. Τότε κατάλαβα τι ακριβώς ήταν η σειρά. Ετσι, έκανα την τελευταία οντισιόν και πήρα τον ρόλο! Θυμάμαι με πήραν τηλέφωνο ένα βράδυ και μου είπαν ότι πρέπει να είμαι εκεί το επόμενο μεσημέρι! Είχα πολύ άγχος τη μέρα που έγινε το γύρισμα. Είχα ραντεβού στις δύο η ώρα, όμως το πρόγραμμα είχε πάει πίσω. Θυμάμαι υπήρχαν κάποιες σκηνές που εκκρεμούσαν και έπρεπε να τις γυρίσει η Κιμ Κάτραλ. Τα κορίτσια ήταν όλα πολύ καλά. Υπήρχε αυτή η καθυστέρηση και η δική μου σκηνή τελικά γυρίστηκε στη μία το πρωί! Περίμενα επί δεκατρείς ώρες και τα νεύρα μου είχαν παίξει από την πολλή κούραση! Τελικά τη γυρίσαμε τη σκηνή και ήταν μία καταπληκτική εμπειρία. Κέρδισα πολλά κομπλιμέντα για το πώς έπαιξα. Ημουν πολύ χαρούμενος γιατί για μένα τότε ήταν πολλά τα χρήματα που κέρδισα. Να σας πω την αλήθεια, θα το ξαναέκανα και σήμερα αν μου το ζητούσαν.

- Μάθαμε ότι υπήρχε φλερτ με τη Κριστίν Ντέιβις... Είναι αλήθεια;Είναι αλήθεια ότι είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και να γνωριστούμε καλύτερα με την Κριστίν Ντέιβις, που υποδύεται στη σειρά τη Σάρλοτ. Επειδή γελούσε πολύ με τα αστεία μου της είπα: «Ξέρεις κάτι; Πρέπει να βγούμε καμιά μέρα!». Εκείνη μου απάντησε «Θα ήταν πολύ ωραίο, αλλά δυστυχώς έχω φίλο». Τότε τα είχε με τον Αλεκ Μπόλντουιν. Εγώ το ήξερα από πριν, αλλά είπα να το δοκιμάσω...

- Δουλέψατε και σε άλλα γνωστά σόου, όπως το «Jericho», το «ER» (Στην εντατική) και το «Χωρίς ίχνη» (Without a trace). Προτιμάτε τηλεόραση ή κινηματογράφο; Διασκέδασα κάνοντας και τα δύο. Παλαιότερα πίστευα κι εγώ ότι δεν είχε την ίδια αξία η τηλεόραση με το σινεμά. Ποτέ όμως δεν ήμουν στο στιλ των ηθοποιών που λένε δεν κάνω τηλεόραση ή διαφημίσεις. Κάποιοι γνωστοί μου ηθοποιοί που το έλεγαν αυτό, σήμερα δεν είναι πια στον χώρο. Προσπαθώ να παίρνω στα σοβαρά όποια δουλειά κι αν κάνω και ταυτόχρονα να περνάω ωραία σ' αυτήν.

- Σας λείπει η Ελλάδα; Την αγαπάω πολύ την Ελλάδα και έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις από τη ζωή μου εκεί. Θυμάμαι τα πάντα από τη ζωή στο χωριό μου, τη Σπηλιά, κοντά στην Κυπαρισσία, όπου μεγάλωσα. Μου αρέσουν και οι άνθρωποι εκεί. Επίσης, θυμάμαι πως παρ’ ότι είχα λίγα χρήματα όταν ήμουν δεκαπέντε χρόνων πέρναγα πάρα πολύ ωραία. Μετά ήρθε το ευρώ και θυμάμαι τα παράπονα των φίλων μου για το γεγονός ότι είχε ακριβύνει η ζωή. Οι Αμερικανοί με ρωτάνε συχνά πώς είναι η ζωή στην Ελλάδα. Είναι σίγουρα δύσκολη.

- Πρόσφατα αποκτήσατε και μία κόρη.Εχω ένα κοριτσάκι, τη Θεοδώρα. Το μεσαίο όνομά της είναι June, επειδή γεννήθηκε τον Ιούνιο. Η μητέρα της κι εγώ είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είναι ό,τι πιο σημαντικό στη ζωή μου αυτήν τη στιγμή.

- Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδιά σας;Μόλις δούλεψα για ένα web series δέκα επεισοδίων. Λέγεται «Frenemies» και είναι μία πολύ ανθρώπινη ιστορία, καθώς έχει θέμα του ένα ζευγάρι που φεύγει από την πόλη για να ζήσει στην επαρχία. Από τον Ιούνιο θα ξεκινήσει να προβάλλεται στο Internet. Με ενδιαφέρει πολύ να δουλέψω ξανά στην Ελλάδα, αν παρουσιαστεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση. Ηταν πολύ καλή η εμπειρία μου όταν έπαιξα σε μία ταινία ελληνοαμερικανικής παραγωγής με τίτλο «Μια θάλασσα μακριά» με την Ταμίλα Κουλίεβα και τον Ακη Σακελλαρίου και θα ήθελα να το ξαναζήσω.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...